Beundrarpost

Jag har fått julkort.
Matte sa att det heter så, vet inte varför.

Först låg ett ute i den gröna lådan med lock, som Matte går och tittar i en gång om dan.
För det mesta ligger det något i den. Det brukar vara till henne.

Men nu låg det något till mig!!!
En bild med farsan och syrran på!
Och snälle farbror Joke.

Jag blev väldigt rörd glad över att dom skickade den, för att visa hur mycket dom tänker på mig.

Det andra kortet kom i Mattes dator.
Och det var från Allis!
Hjälp, vad fin hon är!

Och hon skickade kort till mig, hehe ...

image38




Kommentarer
Postat av: GammHusse i Skogen

Gott Nytt År på dej min lilla bebis...

Farsan Inac hälsar med...och alla andra

2008-01-01 @ 05:21:05
URL: http://www.iasak.se
Postat av: Manook

Tack GammelHusse! Det värmer ett malamutehjärta, hehe.

2008-01-02 @ 09:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0