Mer blä

Varför?
    Det är inte kul att inte äta. För äta är gott
    Jag vill äta!

 Men. Något annat än min vilja bestämmer just nu över min mage.
Det stör mig. Det ska alltid vara jag som bestämmer. Allting.

Igår kväll när Matte gjort fluff sträckte hon fram  pinnarna från morrande maskinen, för att jag skulle få slicka dom som jag brukar göra. Fluff är bland det godaste jag vet!
    Men när jag skulle börja slicka den här gången var det något i magen som snurrade runt. Vad det kan ha varit vet jag inte, för jag har ju inte ätit på flera dagar. Det kändes knepigt i alla fall.
    Jag tittade på pinnarna med fluff och slickade mig om nosen. Sen gick jag ut och spydde.



Kommentarer
Postat av: mulin

Men oj...! Det låter inte bra. Hoppas du mår bättre snart.

2008-04-19 @ 17:42:13
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: Trixi

Men ojdå, så jobbigt! Hoppas verkligen du blir frisk snart så att du kan njuta av fluffen nästa gång din matte gör sånt.

2008-04-19 @ 18:07:04
URL: http://trixi.webblogg.se
Postat av: Manook

Tack så jättemycke' båda två!
Faktiskt så verkar snurret i magen ha försvunnit nu. För igår kväll åt jag mat och det gick bra.
Och fluff!!!

2008-04-20 @ 08:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0