Snabb insats

Husse kom hit en sväng för att lämna något till Matte.
Medan dom pratade i hallen passade jag på.

Hon hade inte ätit upp sin frukost.
Fatet stod på bordet.

Det var en ganska stor bit kvar av en sån där grej med ägg, skinka och ost.
Men jag har stor käft, hehe.
Den gick ner i ett nafs.

Hon blev ... eh ... lite uprörd, kan man säga.
Skitförbannad, kan man också säga.

Grabbade tag i min kindpäls, spände dom arga ögonen i mig och SKÄLLDE, fast inte som en hund utan som en människa. Sedan körde hon ut mig.

Men det var gott. Mums!


Utvisad på grund av matstöld.




Kommentarer
Postat av: Trixi

Hej Manook! Kul att du är ute i bloggosfären igen, det har länge varit stilla på din blogg. Så modigt av dig att sno mackor från bordet, hi hi, men du når ju upp när du står på golvet förstås. Ibland när jag är ensam i köket så brukar jag promenera runt på köksbordet men då brukar det inte finnas något ätbart där. Nu ska jag strax ut på min förmiddagsrunda och se om det hänt något nytt. Voff voff/Trixi

2008-09-27 @ 10:04:45
URL: http://trixi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0