Suck!

Hon är så ikno inok insko hattig.
Har man sagt en sak så ska det vara så.
Inte hatta fram och tillbaka.

Om jag DRAR när hon har satt fast den glidande stolen bakom mig, eller cykeln på tre hjul, då tycker hon att det är BRA.
Duktig Draghund.

Men om jag DRAR när vi bara är ute och går, för att jag vill fram till Finbruden och följa hennes pinkspår, då är det INTE bra tycker Matte. Då säger hon att jag drar sönder henne. Fastän HON drar minst lika mycket tillbaka.
Hatte-Matte.

I-N-K-O-N-S-E-K-V-E-N-T
Ha, där fick jag till det!



Kommentarer
Postat av: exh

NU DU Manook kommer den vita snön, så snart ska vi åka till fjälls och kolla hur du har tränat dragförmågan.

HA DET som Norrmännen säger

2008-10-31 @ 15:13:39
Postat av: Trixi

Hej Manook! Så snygg du är där du ligger framför huset!

Jag har också varit en riktig snördragare men sen jag fyllde 5 år så gör jag det mycket mindre än när jag var 4 år.

2008-10-31 @ 16:38:05
URL: http://trixi.webblogg.se/
Postat av: Manook

Man tackar, Trixi viftar snyggt på svansen

Vi får väl se hur det blir när jag är fem år då ...



Jajamen, EXH, idag har jag rullat mig i snön!!

2008-10-31 @ 21:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0