Vilken dag?

Idag är en speciell dag.
Det förstår jag därför att jag har fått speciellt käk.
Kött. Kött. Och kött.
Inget torrfoder.

Dessutom har Matte satt på mig ett speciellt halsband,
fjantat runt med den lilla manicken hon gör bilder med,
samt hela dagen gått omkring och sagt saker som
åååh, fyyyyra ååår, gubben, och tääänk att du blivit sååå stor,
Givetvis med den pipigaste löjligaste rösten.

Jag är inte större idag än igår, men om det är viktigt för henne kan hon väl få tycka att jag blir lite större varendaste dag. Särskilt om det hänger ihop med att hon ger mig Kött.

image95 image96
image97

Kommentarer
Postat av: extraH

Grattis Manook !
Vi träffs i Påsk och då ska du få något gott av extraH och extraM också.

2008-03-17 @ 16:43:26
Postat av: Manook

Jaaa, mums! Då har jag ju blivit ännu lite större,hehe.

2008-03-18 @ 09:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0