Lite sur

Jag var hos ExtraHM några dagar.
Jättekul som vanligt. Trots att det inte kom nån brud och lekte den här gången.

När jag kom hem berättade Matte var hon hade varit under tiden.
Och då blev jag faktiskt skitsur .
För jag borde ha fått följa med henne!

Hon var och hälsade på min familj. MIN!
Storfarsan Inac, syrran Ginni, farbror Joke.
Gammelhusse och lillhusse och förstmatte.

Hur kunde hon inte ta med mig???
Att hon for till sin egen familj efteråt, i den där stora äckliga stan men hundar som hoppar på mig,
hör inte till saken.

Jag får nöja mig med kort på släkten.
Men kort luktar inte.
Och man kan inte leka med dom (syrran) eller lägga ner dom (farsan).

image100 image103 image104
Farsan....................................Syrran................................Farbror Joke..........................


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sjukt söta bilder :)

2008-03-27 @ 14:10:05
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Manook

Tack, tack! Släkten, vet du *stolt*

2008-03-27 @ 14:17:20
Postat av: GammHusse

TACK!!

2008-09-20 @ 00:49:38
URL: http://www.iasak.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0