Nähä ...

Jag håller ut i det längsta.
Ibland funkar det.
Tyvärr inte idag.

Skålen stod där, full av mat.
Till och med lite köttbullar iblandat, så jag kan lova att det inte var lätt.
Men tanken att hon kanske skulle lägga i en korv eller nåt också,
hjälpte mig att verka totalt ointresserad av matskålen ända till kvällen.

Men tji blev det den här gången.
Till slut tvingade hungern mig att ge upp.
Två minuter tog det, sen var skålen tom.
Köttbullarna var okej.

Men jag vet att hon har korv i det kalla skåpet.

image47



Kommentarer
Postat av: Trixi

Hej Manook! Kul att du hittade till min sida! Jag ser att du är en STOR hund men vi kanske kan springa efter kissemissar tillsammans ändå någongång (om jag får för matte)? Jag lägger upp en länk till dig i min kompislista.

2008-01-05 @ 21:17:03
Postat av: Manook

Vad kul, Trixi! Vi "ses" då. Nu ska jag fixa en länk till dig.

2008-01-06 @ 09:20:41
URL: http://eremitha.blogg.se/manook

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0