Dra mig i svansen

Nu vet jag inte om jag vågar tro att det som händer verkligen händer.

Först tre dagar vid dom stora bergen med jättemycket snö, tillsammans med ExtraHM.
Ute och sprungit varenda dag med dom, båda två hade långa brädor på bakbenen och kunde springa nästan lika fort som jag. Nästan.

Och nu, när Matte kommit och hämtat mig och vi åkt hem till oss med rullande kojan genom skogen, då är det en massa snö här också! Det har kommit ner medan jag var borta.
Nåja, inte alls så mycket som vid dom höga bergen.
Men tillräckligt för att rulla runt och ploga i.

Och, som om inte det vore nog, när vi kom in i vår koja tog Matte fram något ur det iskalla skåpet. Två såna där små, korta, fruktansvärt goda korvar.
Som jag fick!

Paradiset är här, och jag hoppas att jag inte drömmer!

image75

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0