Bara för Matte

Det finns ingen mer anledning alls till att jag skulle gå med på att åka hem ifrån dom höga bergen.
Bara den, att Matte troligen skulle längta alldeles för mycket efter mig om jag stannade borta hur länge som helst.
Hon kanske till och med skulle längta ihjäl sig.
(Det skulle jag göra om jag var hon och hon jag.)

Så nu är jag här.
Tyvärr.
När jag ska rulla mig i snön (den pyttelilla som finns) går det inte.
För den är hård som ett golv.

Så snart Matte har fått tillräckligt stor dos av mig, tänker jag åka tillbaka.
Dit, till bergen, till snön.
Mer ExtraHusse och ExtraMatte.
För det har dom sagt att jag får, så det så.

image80
Den här bilden tog ExtraHusse på mig när vi var ute på låååååååång tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0