Stjärna

Min första kompis var faktiskt en brud.
Men inte riktigt på riktigt. För hon är en ohund.

När Matte hade snott mig från morsan och dom andra hos Iasaks, åkte vi hur långt som helst i den rullande kojan. Sen kom vi hem till Husses och Mattes stora koja där jag också skulle bo.
Nästan det första jag såg var en grå päls med stor svans.
Då sprang jag fram för att säga hej.
Hon fräste och sprang iväg.

Men sen gick det bättre. Jag fick buffa henne i magen och nafsa henne i nacken, höhö ...
Och hon använde nästan aldrig klorna. Tror hon var lite svag för mig ...

Jag sakn undrar var hon är numera. Hon bor inte kvar hos Husse. Det är bara en massa andra ohundar där nu, och ingen av dom är brud.

image24 image25
Första mötet .......................................................................... Nähä ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0