Övertalning

Tråkmatte sitter och stirrar på datorfyrkanten. Handen på klickgrejen.
Jag är alldeles bredvid henne, och jag vill ha kli och krafs, NU.

Kör den vanliga strategin.
Vänster tass upp på hennes axel, lite lagom hårt.
När hon vänder sig mot mig ger jag henne mina sötaste ögon, och lägger öronen lite gulligt  neråt, huvudet en aning på sned.
Ibland funkar det på första försöket. Då blir hon liksom mjuk i ansiktet, visar tänderna och kluckar konstigt.
Hon lutar sig fram och gnuggar nos, och så kommer hennes sköna tassar, den ena krafsar min mage, den andra masserar mina öron.

Myyyyyyyyys!

"Älskade Nookisen min" kuttrar hon och kramar mig hårt, och då känner jag verkligen att hon förstår mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0