Vad händer?

Matte är faktiskt väldigt svag för mig.
Det förstår man ju till exempel av att hon kallar mig så mycket fåniga namn.

Och så är det ju det här med gosandet.
Jag gillar ju magkrafset. Hon har sköna klor, det måste erkännas.
Och när hon stryker och drar med tassarna över hela min kropp är det också jätteskö rätt trevligt.

Men ibland gör hon en sak som jag inte riktigt förstår.
När hon kommer precis intill och lägger frambenen om min hals. Sätter sin panna mot min, sin nos mot min och ser in i mina ögon.
Då känns det liksom ... konstigt.
Jag blir matt, typ. Mjuk.
Kan inte röra svansspetsen ens.
Det är som om vi ser rakt in i varandras vad-det-nu-kan-heta-förnånting som är längst inne i alltihop.

Begriper inte vad som händer då. Hon hypt ... hynp ... äh, fatta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0