Lyxliv

Har varit med ExtraHusse i kojan vid de höga bergen.
Bara ExtraH.
ExtraM stannade hemma. Hon skulle gå till nåt ställe där många människor skulle äta mycket mat och yla vid borden.
Hon måste ha fått en knäpp som ville göra det. När hon kunde vara med mig!

ExtraH och jag hade det SÅ mysigt!
Han hade dom långa grejerna på baktassarna, och jag drog honom jättelångt uppe på dom höga bergen.
Och sen åkte vi hem till kojan och han tände eld i hålet i väggen, och det blev varmt och skönt.
Ibland måste jag ligga utanför kojan och svalka av mig och lukta på alla lukter i luften.

Ett härligt hundliv, det är vad jag har!

image35




Kommentarer
Postat av: Extra M

Hej Manook!
Du må tro att jag ångrade mig. Extra husse skickade flera kort på dig och honom när ni var uppe i höga bergen och myste. Jag var och ylade och sedan så gjorde jag en massa förberedelser till julen. Synd att jag inte smugglade med mig en påse köttbullar hem Tur att vi fick träffas på söndag kväll och du sov ju med mig hela natten. Många kramar från din extra matte.

2007-12-18 @ 20:43:46
Postat av: Manook

Ja det var verkligen tur att du fick träffa mig lite grann i alla fall! Så jag fick kolla att du mådde bra. Jag kände att du luktade köttbullar!

2007-12-19 @ 11:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0