Julklapp

Det är alltså något som heter jul just nu.
Det måste vara himla viktigt, så som Matte har betett sig med Stora Brummen och Sprutflaskan och trädet med lysen i.
Hon var tydligen dessutom glad medan hon höll på, för hon gick omkring och ylade högt. Märkligt.

Idag har jag lärt mig vad en julklapp är. Det är alltså inte en vanlig klapp när det är jul.
Det är ett paket!
Matte gav mig ett som luktade väldigt spännande.
Jag öppnade det alldeles själv. Det var mycket papper, och snöre också.

Mums, säger jag bara!
Det låg två grisöron i.
En stund senare låg dom i min mage.

image39 image40

Kommentarer
Postat av: Extra M

God Jul

Synd att vi inte sparade något älgben det hade väl varit en julklapp.

Många Julkramar från Xhusse och Xmatte

2007-12-26 @ 21:07:01
Postat av: Manook

Det hade inte gått lika fort att äta upp, hehe.

2007-12-28 @ 10:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0