Husses tassar

Jag låg i soffan bredvid Matte och dåsade.
Plötsligt brakade det till utanför. Kojluckan rycktes upp.
Och in kom Husse.

Sååååå glad blir jag alltid när Husse kommer!!!
Måste hälsa på honom med hela kroppen och jättemycket med svansen, min fina svans, som jag kan vifta enormt vackert och ståtligt med!
Och ställa mig upp måste jag också, på bakbenen, och gnugga nos med honom, så han riktigt fattar hur glad jag är.

Det finns ingen som har så sköna tassar som Husse.
Dom är stora. Varma. Mjuka. Starka.
Det är som om dom strålar ut nån slags lyckokänsla.
Rakt in i hela kroppen!

Jaja, Matte har också sköna tassar. Men Husses är lite skönare.

image31


Kommentarer
Postat av: Charming man

Gillar du julen mer än nyår?

2007-12-10 @ 00:50:42
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Manook

Förstår inte frågan.
Men JUL låter KUL, typ.
NYÅR kanske har med YL att göra.
Bäst gillar jag köttbullar.

2007-12-10 @ 01:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0