Hemma igen

Det blev som jag trodde.
Med ExtraHM i deras rullande koja, långt bort, många skogar.
Jag kan vägen.
Till slut kom vi fram till kojan vid dom höga bergen.

Det var hur mycket SNÖ som helst där!
Jag var i snön hela tiden. Nästan. Ibland gick jag in och käkade.
Och gosade lite med ExtraMatte.

ExtraHusse tyckte det var för mycket snö för att ta på sig dom långa grejerna på baktassarna, dom som han kan springa så jättefort med (särskilt när jag drar honom).
Jag tyckte han var knäpp, vadå för mycket?.

Men då tog han fram stolen som rullar på två hjul, den som han måste veva runt med bakbenen. Och så fick jag dra honom med den istället, på vägen, där det hade åkt en stor jättemorrande rullande koja och skyfflat bort snön så det var alldeles platt.

Det var kul, och idag är jag trött.





Kommentarer
Postat av: extraH

Tjena Manook !

Vilken tur du har som får följa extraHM till dom höga bergen, där det finns mycket SNÖ.
Träna vidare på att skriva stora M på snödrivorna med din sprayflaska,så får du följa med fler gånger.

2007-12-03 @ 20:18:57
Postat av: Manook

Har just varit ute på träningsrunda med flaskan, hehe. Men det finns inte mycket snö att skriva på här. Trist.
Voff på dej, hälsa Matte Anette oxå

2007-12-03 @ 23:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0