Sista inlägget

Jag har insett att det är för mycket vatten över mitt huvud. Klarar inte att hålla tre bloggar uppdaterade.
Den här var tänkt att kommentera aktuella händelser och företeelser, men jag märker tyvärr att förmågan att sätta tankarna på pränt alltför ofta fastnar någonstans mellan hjärnan och fingrarna.

Därför blir detta mitt sista inlägg här, men jag låter bloggen ligga kvar tills jag bestämt vad jag ska göra med materialet.

Manook är också ganska lat med skrivandet, men då och då kommer han nog att krafsa ner några rader.
Åtminstone ett tag till.

Den blogg jag väljer att behålla och försöka hålla levande är fotobloggen M/S Vågspel, där skeppsfrun Eremitha tänker till bilder.

Tack alla (!) som läst en rad nån gång!
Fair Winds and Following Seas!

Eremitha


Kommentarer
Postat av: Vida

Du har min fulla förståelse. Har nog med att hålla en i huvudet.. då är det bättre att hålla sig till den. Men jag uppskattar verkligen dina bloggar så vi får väl ses hos MS Vågspel då.



Lev väl!



Liv

2008-11-18 @ 21:28:46
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/
Postat av: Eremitha

Tack! Visst ses vi. Både med vågspel och adventure.

2008-11-29 @ 17:15:43
Postat av: Melissa

Förstår mecket med alla dessa bloggar... har själv en och det är mer än nog. Men du uppmärksammar viktiga saker i den här bloggen, så jag hoppas du fortsätter med detta.

2008-12-05 @ 16:11:10
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0